RiderForums.com - Kawasaki Motorcycle Forum banner
21 - 40 of 42 Posts
Discussion starter · #21 ·
Ben je al klaar? Ben je al klaar? :smokin: Ik vind de ZX-pijpen mooier, maar ik ben een chroomhoer. Zitten ze op je motor als we je in NC zien? :headbang:
Geen chroom op deze motor, maat. Dit zal er goed uitzien samen met de zwarte wielen.Ik zal deze een tijdje niet hebben. Ik vertrek over 3 dagen op reis en wil daar eigenlijk niet aan beginnen voordat ik een maand lang ver van huis op 2 wielen zit, weet je?

Ik volg dit draadje om je vorderingen te zien. Ondertussen heb ik een complete vervangende uitlaat gekocht voor de 7, zodat ik de hoofdpijp kan buigen en de demper parallel aan de grond kan plaatsen. Ik hoop dat dit mijn Seahorse-installatie zal verbeteren.

Ter info, ik kon de punt en de flens eenvoudigweg afsnijden en opnieuw lassen om de uitlaatdemper plat te laten liggen voor mijn bagage. Tweede uitlaat ligt op de plank voor een terugkeer naar de originele staat indien nodig. Al iets verder met je project? (Sorry dat ik je draad blijf vervuilen met nieuws over een kruising. Laat deze motorfiets me dik lijken?)

Discussion starter · #24 ·
Nu ben je klaar voor de lange termijn!!

Ik ben nog steeds onderweg. 2700 mijl in de reis. Momenteel in GA en morgen naar SC. (zie link hieronder)

Ik zal er ongeveer 25K op hebben als ik terugkom. Ik kan al zien dat mijn kleppen moeten worden afgesteld, dus als ik hem daarvoor naar beneden haal, zal ik de nieuwe header en blikken plaatsen.

Discussion starter · #25 · (Edited)
Welnu, het uitlaatproject is begonnen. Helaas zat ik 1,5 inch verkeerd met hoe hoog de pijpen zouden komen, dus morgen ga ik op zoek naar een hanger en dan kan ik dit afmaken of het gewoon zonder de skins naar de dealer brengen om de kleppen te laten doen.

Ik heb een olielek gevonden. Blijkbaar is er een bekend probleem met de O-ring op de nokkenassensor die lekt. Het was behoorlijk smerig.

Discussion starter · #27 ·
Die Kegerator is kapot gegaan. Zal binnenkort een vervanging krijgen.

Moest stoppen..Het was 100 in mijn garage..Heb ze geïnstalleerd, koelvloeistof gespoeld terwijl ik het uit elkaar had. Klinkt geweldig! Oh en geen backfiring..LOL

Zal de rest van de motorfiets later vanavond in elkaar zetten als het is afgekoeld.. Moet misschien wat met de plaatsing rommelen om ze wat meer gelijk te trekken, maar ze zijn nu dichtbij genoeg.

Ziet er goed uit! :righton: Niet alleen een geweldige keuze voor de fiets, maar ook de Nissan Frontier. Kocht de mijne in februari 2006 en nadert nu de 120.000 mijl. Heb de 4X4, CC, 6-versnellingen. :D

Discussion starter · #32 ·
Bedankt. 2011 SE 4X4. Crew Cab lange bed. Rijdt op parkeerplaatsen als een 26ft Pontonboot. Kocht het met 3500 op de teller en heb er net geen 25K op. Brengt het grootste deel van zijn leven door in de parkeergarage op de luchthaven.

Ziet er goed uit, Rasmith. Vooral zonder de tassen.

Uitlaat is iets dat ik nog nooit op een motor of een ander voertuig heb veranderd. Met mijn oordopjes in en muziek aan, hoor ik toch niet veel van de motor. De Voyager is al luid genoeg met de standaard uitlaat en de Mean Streak kwam met de Jugg Huggers, dus die is ook luid genoeg.

Ik had nooit gedacht dat ik dit over een standaard uitlaat zou zeggen, maar dat ziet er geweldig uit. Ik heb een slip-on Leo Vince op mijn c14, maar deze conversie is geweldig. Goed gedaan.

Heeft u een toename van het vermogen gevoeld?

Ik vind deze opstelling die je hebt leuk, omdat deze een zx14 slip-on mogelijk zou maken, indien gewenst. De uitstraling van de twee pijpen past bij deze motorfiets.

Het gaat erom de juiste motorfiets voor de fabriekssystemen te vinden. Interessant hoe veel beter dat systeem eruitziet op deze motorfiets dan op degene waarvoor hij is ontworpen!

Het is hetzelfde met de 1000 uitlaat IMO. Hij ziet er VEEL beter uit op de Z1000 dan op de Ninja.

Ik probeer nog steeds uit te zoeken welke motorfiets de slab sided 636 uitlaat zou kunnen gebruiken...en er goed uitzien als resultaat...

Discussion starter · #37 ·
Ik had nooit gedacht dat ik dit over een standaard uitlaat zou zeggen, maar dat ziet er geweldig uit. Ik heb een slip-on Leo Vince op mijn c14, maar deze conversie is geweldig. Goed gedaan.

Heeft u een vermogensstijging gevoeld?

Ik vind deze opstelling die u heeft leuk, omdat deze een zx14 slip-on mogelijk zou maken, indien gewenst. De uitstraling van de twee pijpen past bij deze motorfiets.
Bedankt. 2008 Header met 2014 dempers.. Ik heb een set verchroomde 2008 dempers die ik met de header heb gekocht. Ik hield gewoon niet van de look omdat veel van mijn motorfiets zwart is, inclusief de wielen, dus het chroom botste. Zwarte dempers zijn een showroom-take-off, dus ze waren gloednieuw..$160,00 voor de set
Lichte toename aan de onderkant. en een veel soepelere vermogensafgifte. Trillingen zijn verdwenen.

Nu heb ik een set verchroomde dempers om van af te komen

Ik kan niet geloven hoeveel beter dat eruitziet. Erg indrukwekkend.

Ik zou geschokt zijn als het niet zou helpen op het gebied van vermogen. Ik denk dat Kawasaki wat echte R&D-tijd heeft besteed aan de fabrieks-Zx14R-uitlaat. Het toevoegen van een volledig systeem aan die motoren voegt niet veel vermogen toe, wat ongebruikelijk is voor een motor van die motor.

Dus nu ziet je motor er beter uit, nog steeds stilletjes stil, en ik wed dat hij wat meer vermogen levert aan de bovenkant :) Klinkt als een winst voor mij.

Ik kan niet geloven hoeveel beter dat eruit ziet. Zeer indrukwekkend.

Ik zou geschokt zijn als het niet zou helpen op het gebied van vermogen. Ik denk dat Kawasaki wat echte R&D-tijd heeft besteed aan de fabrieks Zx14R uitlaat. Het toevoegen van een volledig systeem aan die motoren voegt niet veel vermogen toe, wat ongebruikelijk is voor een motor van die motor.

Dus nu ziet je motor er beter uit, nog steeds stilletjes stil, en ik wed dat hij wat meer vermogen levert aan de bovenkant :) Klinkt als een win-winsituatie voor mij.
De concours 14 werd geleverd in een zeer geknepen afstelling. De jongens lieten een toename zien van de standaard 130's tot in de 160's met een goede uitlaat en power commander..hum...klinkt bekend...

Alleen al het verwijderen van de vlinderklep en de power commander gaven enorme toenames in het lage toerental...hum.....waar hebben we dit eerder gehoord? EN..hoe de f ben ik met twee motoren geëindigd waar ze dit mee hebben gedaan?

Een aangepaste c 14 is een wheelie-machine. Het is ook leuk, want de automobilisten kijken en lachen of glimlachen. Op de een of andere manier worden de bestuurder en de motor met tassen minder sinister, denk ik.

21 - 40 of 42 Posts